Jak wybrać stojaki reklamowe?

Jak wybrać stojaki reklamowe?

Warto zdawać sobie sprawę z faktu, że obecnie stojaki reklamowe to jeden z najczęściej wykorzystywanych nośników reklamowych, a te sprawdzają nie tylko podczas promocji firmy, ale również jako informacyjny stand na uczelni, na targach, czy też w publicznej placówce. Co ważne, stojaki powinny być dobierano do miejsca użytkowania. Wybór stanowią zatem stojaki klasyczne, których wygląd jest dość typowy, ale spotkamy też modele bardziej skomplikowane, dzięki którym zyskamy dodatkowe wrażenie, nawet w wypadku najbardziej wymagających.


Czasami nawet przydarzy się taka możliwość, że to producent stojaków reklamowych https://prostkey.pl/ zaproponuje nam wykonanie zupełnie innego modelu, na specjalne, indywidualne zamówienie.



Rodzaje stojaków


Wybór stanowią klasyczne stojaki wraz z ramkę, gdzie zamontujemy jedynie plakat, ale są też stojaki z większą liczbą półek wraz z kieszonkami na reklamy. Producenci stojaków reklamowych często pozwolą nam na wybór elementów dodatkowych. Zamówimy chociażby grafikę na sztywno mocowaną do stojaka, bądź też ostatnio zyskujące na popularności uchwyty do ekranu LCD. Chociaż zakup stojaka reklamowego wydaje się być banalny, kiedy zauważymy ile mamy możliwości, okaże się to znacznie trudniejsze. Jeśli zależy nam na bardziej przenośnym sprzęcie, o wiele lepszy będzie składany stojak. Nie obędzie się także bez wysokiej jakości torby transportowej, która ochroni nasz stojak przed uszkodzeniami, a także ułatwi jego przenoszenie. Ilość możliwości sprawia zatem, że każdy odnajdzie dla siebie najlepsze rozwiązanie.